FAQ | | Kliknij | |
-------------------------- Frequently Asked Questions: hotele i noclegi w Liverpoolu. --------------------------
Jak dokonaæ rezerwacji online? 1. Wybierz kraj i miasto, daty oraz ilo¶æ nocy etc. Nastêpnie zostaniesz przeniesiony na stronê z wszystkimi dostêpnymi hotelami w danej miejscowo¶ci oraz wolnymi miejscami w hotelach. 2. Wybierz hotel, który najbardziej ci odpowiada. 3. Otrzymasz ceny oraz ilo¶æ wolnych miejsc w wybranych wcze¶niej terminach. 4. Wybierz rodzaj pokoju oraz ilo¶æ osób. 5. Je¿eli wszystkie informacje siê zgadzaj± naci¶nij “Click to Book”. 6. Zostaniesz przeniesiony na stronê z informacjami dotycz±cymi Twojej rezerwacji. 7. Je¿eli wszystkie informacje siê zgadzaj± naci¶nij “Confirm”. 8. System za¿±da wype³nienia Formularza Rezerwacyjnego. 9. Potrzebujesz wa¿n± kartê kredytow±, aby potwierdziæ rezerwacjê - p³acisz tylko 10% depozytu. 10. Akceptujemy nastêpuj±ce karty kredytowe: Visa, Visa Delta, Visa Electron, Switch/Maestro oraz Mastercard. 11. Naci¶nij “Confirm” i zaczekaj na potwierdzenie rezerwacji..
| | Tutaj mo¿esz sprawdziæ swoje rezerwacje: |
|
Ile osób i na jak d³ugo mogê zarezerwowaæ? 1. Mo¿esz dokonaæ rezerwacji na maksymalnie 7-14 nocy (w zale¿no¶ci od hotelu) dla maksymalnie 20 osób (chyba, ¿e przy wybranym hotelu zaznaczono inaczej).
Co dzieje siê z depozytem? 1. W trakcie rezerwacji p³acisz tylko 10% depozytu plus $2 op³aty rezerwacyjnej. 2. Depozyt oraz op³ata nie s± zwracane w momencie przyjazdu do hotelu. 3. Pozosta³e 90% p³acisz bezpo¶rednio po przyje¼dzie do hotelu. 4. Depozyt oraz op³ata rezerwacyjn± $2 nie s± zwracane, tak jak zaznaczono w 'Terms and Conditions' dostêpnych na Formularzu Rezerwacyjnym w trakcie dokonywania rezerwacji.
| Jakich kart kredytowych mogê u¿yæ? Akceptujemy wy³±cznie Visa, Visa Delta, Visa Electron, Switch/Maestro oraz Mastercard.
Czy mogê dokonaæ rezerwacji je¿eli nie posiadam karty kredytowej? Nie! Nasz serwis jest dostêpny tylko online i wymaga podania danych wa¿nej karty kredytowej w trakcie realizacji rezerwacji.
Czy imiê i nazwisko na karcie kredytowej musz± byæ takie same jak osoby, dla której rezerwuje pokój? 1. Nie! Je¿eli nie posiadasz karty kredytowej , ale otrzyma³e¶ pozwolenie od przyjaciela lub cz³onka rodziny, na u¿ycie ich karty, to mo¿esz jej u¿yæ. 2. Czyli imiê i nazwisko na karcie mog± ró¿nic siê od danych podanych przy rezerwacji.
Czy transakcja przy u¿yciu karty kredytowej jest bezpieczna? Tak! U¿ywamy Verisign, wiod±cej firmy zajmuj±cej siê bezpieczeñstwem transakcji internetowych. Wszystkie informacje s± szyfrowane oraz przesy³ane bezpiecznie bezpo¶rednio do hoteli.
Co mam zrobiæ je¿eli otrzymujê 'Error' w trakcie oczekiwania na potwierdzenie transakcji? Mo¿liwe przyczyny: 1. Na Twojej karcie mo¿e byæ niewystarczaj±ca ilo¶æ pieniêdzy. 2. Nie wprowadzi³e¶ wszystkich danych do formularza.
Czy mogê dokonaæ rezerwacji przez telefon lub email? Nie! Nasz serwis jest dostêpny tylko online. Nie oferujemy serwisu rezerwacji telefonicznej lub poprzez email
Czy muszê byæ cz³onkiem organizacji m³odzie¿owych, aby skorzystaæ z mo¿liwo¶ci rezerwacji? 1. Nie, nie musisz byæ cz³onkiem ¿adnej organizacji m³odzie¿owej, aby zarezerwowaæ miejsce w hotelu. 2. Musisz jednak dokonaæ rezerwacji z wyprzedzeniem i posiadaæ potwierdzenie podczas rejestracji w hotelu.
Czy muszê rezerwowaæ miejsce z wyprzedzeniem? Aby unikn±æ rozczarowania brakiem wolnych miejsc, zawsze doradzamy naszym klientom, aby dokonali rezerwacji z wyprzedzeniem. Wolne miejsca sprzedaj± siê bardzo szybko w trakcie sezonu.
Czy mo¿ecie sprawdziæ dla mnie ilo¶æ wolnych miejsc? 1. Mo¿esz sprawdziæ sam przed dokonaniem rezerwacji w trakcie zapoznawania siê ze szczegó³ami poszczególnych hoteli. 2. Nie mamy wp³ywu na ilo¶æ wolnych miejsc, jest to ca³kowicie zale¿ne bezpo¶rednio od hotelu. 3. Jeste¶my serwisem online umo¿liwiaj±cym hotelom sprzeda¿ pokojów. 4. Czyli, aby sprawdziæ wolne miejsca wprowad¼ datê i ilo¶æ osób, aby uzyskaæ szczegó³owe informacje na temat wolnych miejsc.
Czy mogê od was otrzymaæ informacje jak dostaæ siê do danego hotelu, w którym zarezerwowa³em miejsce? 1. Ka¿dy hotel posiada swoj± mikro stronê. 2. Na tej stronie znajdziesz: dok³adny opis hotelu, dok³adn± lokalizacjê oraz opis wyposa¿enia pokojów oraz hotelu. 3. Jako serwis online, nie dostarczamy Ci numeru telefonu, adresu email lub strony internetowej do czasu kiedy dokonasz rezerwacji. 4. Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz pe³ne informacje potrzebne do skontaktowania sie z hotelem oraz wskazówki dotycz±ce dostania siê do hotelu.
Czy mo¿emy wys³aæ ci broszurê? 1. Otrzymasz wszystkie informacje o hotelu wraz ze zdjêciami po wyborze miasta i dat. 2. Ka¿dy hotel posiada swoj± mikro stronê. Na tej stronie znajdziesz: dok³adny opis hotelu, dok³adn± lokalizacjê oraz opis wyposa¿enia pokojów oraz hotelu. 3. Na górze strony znajdziesz 4 zdjêcia z danego hotelu. 4. Informacje, które otrzymasz s± przygotowane bezpo¶rednio przez hotel. 5. Hotele s± odpowiedzialne za dostarczenie prawid³owych informacji.
Jestem starszym turysta, czy nadal mogê dokonaæ rezerwacji? 1. W przypadku limitu wieku, informacja taka znajdzie siê bezpo¶redni na mikro stronie hotelu. 2. Hotele s± odpowiedzialne za dostarczenie prawid³owych informacji.
Je¿eli nie znalaz³e¶ odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj siê z nami. Otrzymasz odpowied¼ w ci±gu 24 godzin.
------------------- Pytania dotycz±ce rezerwacji: hotele i noclegi w Liverpoolu. -------------------
Nie otrzyma³em potwierdzenie rezerwacji, co mam zrobiæ?
1. Po naci¶niêciu “Confirm” otrzymasz potwierdzenie rezerwacji na ekranie do 1 minuty 2. Nastêpnie przesy³amy ci potwierdzenie emailem. Bardzo wa¿nym jest aby podaæ prawid³owy email, w przeciwnym razie nie otrzymasz potwierdzenia. 3. Czasami w wyniku przeci±¿enia internetu b±d¼ serwerów mo¿esz nie otrzymaæ potwierdzenia rezerwacji. Wy¶lij nam email, a my prze¶lemy potwierdzenie.
Co siê dzieje je¿eli chcê odwo³aæ rezerwacjê? 1. Je¿eli chcesz odwo³aæ rezerwacjê musisz skontaktowaæ siê z hotelem bezpo¶rednio. 2. W przypadku odwo³ania rezerwacji, depozyt oraz op³ata rezerwacyjna nie s± zwracane. Odwo³anie rezerwacji musi nast±piæ na co najmniej 24 godziny przed twoim przyjazdem. W przeciwnym wypadku hotel pobiera op³atê za pierwsz± noc. 3. Dane kontaktowe hotelu otrzymasz wraz z potwierdzeniem rezerwacji.
Co mam zrobiæ je¿eli chcê zmieniæ rezerwacjê? 1. Skontaktuj siê z hotelem i sprawd¼ czy istnieje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w rezerwacji..
Co siê stanie je¿eli nie przyjadê do hotelu i nie odwo³am rezerwacji? Hotel pobierze z twojej karty równowarto¶æ op³aty za pierwsza noc. Depozyt oraz op³ata rezerwacyjna nie s± zwracane.
W³a¶nie zobaczy³em na potwierdzeniu, ¿e data przyjazdu oraz wyjazdu s± takie same. Dlaczego? Je¿eli zarezerwowa³e¶ 1 dzieñ, daty bêd± takie same. Rezerwacja pokazuje tylko datê przyjazdu.
Je¿eli nie znalaz³e¶ odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj siê z nami. Otrzymasz odpowied¼ w ci±gu 24 godzin. |
|
|
|